Уйтай байх зүрхийг минь тайтгаруулаад удаан удаан хамт байгаарай хайраа

Зар дээр ганц дарчихаарай. Найдлаа шүү
0

Чадах чадахаараа л ..

Хүн чинь ер нь сүүн тэжээлтэн юмуу? махчин нь юмуу? Сүүлийн үед чинь байгаль экологи нтр гээл амьтан алахаа больё гээл сүйд болж байнаа даа. Манайх чинь махгүй хоол бол за нэг хааяа л сард нэг удаа ч юмуу л иддэг шд. Тэгээд ер нь бодоод байсан чинь би бол яагаад ч махнаас гарж чадахгүй юм байна өө. Галууг дуурайж хэрээ хөлөө хөлдөөнө гэдэг шиг хүн амьтныг дуурайгаад ч дэмий юм шив дээ. Өлсөж үхэх юм шиг байна. Тэртээ тэргүй амьтан надад хайргүй юм чинь. Би чинь нэг 2 тоть тэжээж байсийн /алдцан, бодуул үхээ байлгү/, загас тэжээжийсийн /үхцэн/, дэгдээхэй бас 2ийг тэжээжийсэн / үхцэн/, яст мэлхий тэжээжийсэн /анхнаасаа надад дургү юм шиг санагдаал байдаг байсан эцэстээ бас л үхсэн/ туулай/.../ гээл. Ингээд бодохоор би амьтан хайрлаж чадку байгаа юм чинь хүнийг бүр яаж хайрлах вэ дээ гэж боддог оо. Сураагүйн биш ганцаараа кккк гээд нэг юм түрүү жилийн 10 сард бичиж байсан байх юм. Тэгсэн одоо хүртэл яг хэвээрээ байж байдаг нассс. Шаал тоохгүй шдээ. Дараа жил ч бас ингээл байж байхын байгааз. http://img.blog.yahoo.co.kr/ybi/1/7e/a2/urnaa0407/folder/3/img_3_4_0?1257957777.jpg
Чадах хүмүүс нь энийг дэмжээрэй...

0 сэтгэгдэлтэй:

Post a Comment

Back to Top