Уйтай байх зүрхийг минь тайтгаруулаад удаан удаан хамт байгаарай хайраа

Зар дээр ганц дарчихаарай. Найдлаа шүү
0

Хүмүүс салцгаагаад байхын... тэгэхэд би нийлсэн ч юмгү ккк

Өчигдөр мснжэрдээл суужийсан чинь ямар ч олон хүн салж хагацав даа. Бөөн гомдол уурсал болсон нөхдүүд л байлаа шд. Хэцүү л байдаг биз дээ бодвол, би ямар мэдэх биш. Яадаг ч байсан тэдгээр хүмүүс шиг зовж суухгүй дээ баярладаг ч бас хайртай хүнээсээ салчихсан тэр хүмүүс надаас илүү ч юм шиг.. ккк. За юутай ч яг надад таарсан шүлэг нэг блогоос гусчлаа. Бас өөрчилчлөө. Өөрөөс нь асууж аваагү л юм чинь би хулгайлцан гэсэн үг тийм ээ. Зааа яадын. Юутай ч энэ блогоос авсан шүү http://liiglen.blog.banjig.net

Зиа тэгээд уг нь ёстой гоё шүлэг байсын. Тэхдээ би өөртөө жоохон ойртуулаад өөрчилцөн гэж дээр хэлсэн байх аа...

http://www.inet.mn/ispages/isimage/inetnews/4c6ei13/690_1284.jpg

Бодол минь хайраас ангид

Бор зүрхэндээ тунирхдаггүй

Зүрх минь дурлалаас ангид

Зүүдэлж хэнийг ч үгүйлээгүй

Хэн нэгнийг санаж

Хөнгөн гуниг эдлээгүй

Хөөрч догдолсон сэтгэлээр

Хүлээлтэнд би уягдаагүй

Хоног өдрийг яаран тоолж

Хэн рүү ч би тэмүүлээгүй

Ганцхан хүнийг үгүйлсэн

Ганцаардалд би захирагддаггүй

Бороо шивэрсэн үдэш

Бодол минь хайраас ангид

Дүүлэн нисэх хун шувуу шиг

Дураараа би эрх чөлөөтэй



/хүмүүс нааг хатуу сэтгэлтэй гэнээ... яг шд >:P/


0 сэтгэгдэлтэй:

Post a Comment

Back to Top