Уйтай байх зүрхийг минь тайтгаруулаад удаан удаан хамт байгаарай хайраа

Зар дээр ганц дарчихаарай. Найдлаа шүү
0

Хоол хүнсний үнийн өсөлт

Би ер нь айл хэсэх их дургүй л дээ. Тийм ч учраас цагаан сард дургүй. Цагаан сараар нэг ч айлын үүдрүү шагайдаггүй. Миний айлд дургүй, айлуудын надад дургүй 2 бас яг тэнцчээд их хэцүү. Намайг л орохоор айлууд муухай сайхан хараад, болж өгвөл идээ будаагаа голд нь тавиад өхкү таваглаад өгөх санаатай. Голд нь нэлээн том порцоор тавиад өгчүүл над мэтээс нь авхуулаад гусж орхий шдээ. Гэхдээ айлууд бүр хэтэрхий тэгээд нарийлаад байхаар уур хүрээд байдгиймаа. Надад ч гэсэн нэрэлхүү зан гэж нэг юм байдын. Юу юугүй бүгдийг нь идчихгүй шдээ.
Дундуур дундуур гээд дүүргээд өгсөн ч идчихнэ
Шөл шөл гээд шүүгээд өгсөн идчихнэ гэж. Хүний нэрэлхүү зан гэгч сул тал дээр нь дөрөөлөөд босж чадку их хоол өгөөд байгаа бол одоо яая гэхэв дээ.


Айлд хонох бүүр төвөгтэй. Хоноц хоноцдоо дургүй, хонуулсан хүн хоёуланд нь дургүй гэж. Угаасаа заагаад өгцөн байгаам чэн хонуулагч этгээд наашаа хараад инээсэн ч дотро
"- Муу хоолны савнууд шал дэмий ирж" гэх бодол ургажаагаа шд, мэджийгааа бти санаа зов.

Гүэ энэ ядаж хоол хүнснийхээ юмны үнэ өртгийг багасгачуул хүмүүс бас намайг нээх айхтар ад үзэхгүй байхгү юу.

0 сэтгэгдэлтэй:

Post a Comment

Back to Top