Уйтай байх зүрхийг минь тайтгаруулаад удаан удаан хамт байгаарай хайраа

Зар дээр ганц дарчихаарай. Найдлаа шүү
0

Төмөр замыхан 40 мянгатыханд дургү, 40 мянгатыхан микрийхэнд дургү

Яаа өнөөдөр нээрээ өглөө ямар гоё байлаа... өдөр тийшээгээ салхилаад тийм ч анхны бороо орлоо шүү дээ. Манай /Сандэй/ хавиар том том дуслаал бас л гого байсий шүү. Даанч гялс үүл нүүцэн болохоос биш. Орой хүмүүс гадаа ёстой хүүтэн байна гээл худлаа яриад байсан. Гэрлүүгээ алхаал ирсэн лааг гоё байна шд.
Сая гэрлүүгээ алхаал иржийсэн чэн урд нэг халамцуу бололтой нэг ах гэнэт их дуугаар " Би гэрлүүгээ явнаа" гээл эрсхэн алхаж явлаа. Би ч араас нь бас "ми тү" гэж ирээл алхаж явжээсан чэн замд 3н гудамжны ах зогсжийхгү юу. Хэхэ хуучин дээр үед төмөр замыхан 40 мянгатыханд дургү, 40 мянгатыхан микрийхэнд дургү, байрных нь урдуур явбал дошны атманууд нь гөвнө гэж ирээл ярьдаг байсан гээд аав ээжийн үеийнхэн ярьдаг сан. Тэрэн шиг өнөөх ах нар чинь мань нөхрийг дээрэлхэж байгаа янзтай, нударга зангидаал босоод ирсэн. Даанч муу муудаа дээрэлхүү гэдэг шиг аль аль нь нэг их зодож ч зодуулж ч амжилгү бүгд тэрийгээд унаад өгцгөөсөн. Яа яа сархад савнаасаа бусдыг дийлхийм даа аргагүй. Саванд нь л байлгаж баймаар байгаан шд.
Аа би зүүн нутгийнх юм шдээ. Тэхдээ ухаан ороогүй байхад минь энэ хотруу явуулцийн. Намайг Дорнодод төрсөн л гэж ярьдаг юм. Үнэн ч юмуу худлаа ч юмуу би яаж мэдхэв. Тэгээд 4 настай болоол юм хум уншиж сураад байжийхдаа гэрчилгээгээ харсан чинь төрсөн газар нутгийг маань тэмдэглээд үлдээцийн байна лээ. Нэлээн том болжийгоод хөдөө явахгүй юу. Хөдөө ч гэж нутагруугаа. Тэгээл 2 ахтайгаа нусаа хацартаа наан барин тэнэж гүйжийсан чинь гэрлүүгээ орхын даваан дээр 2 ах "бид 2 морь харчаад ирий" гээл нэг нэлээн өндөр чулуун хашаа ч гэхиймүү даа нэг тиймэрхүү ям зүглэн алхдаг байгаа. Би ч ханилж яваад нөхрөө гэж ямар өөдгү хогнууд вэ гээд ганцаараа үлдхээс шаал дургү хүрээд чанга дуугаар "өөш би ч бас харья л даа" гээл хойнооос нь учиргү гүйж очоол хашааны жижигхээн завсраар шагайж билээ. Өө муу 2 чэн пэр пэр хийтэл инээлдээд юуных нь морь энд байжийдийн гээл өмдөө татчаад за явья гэж авдын. Өөрсдийгөө хэлнэ байгаа даа. Морь хараад байхдаа ч яахав дээ. иииийй хэхэ

0 сэтгэгдэлтэй:

Post a Comment

Back to Top