Уйтай байх зүрхийг минь тайтгаруулаад удаан удаан хамт байгаарай хайраа

Зар дээр ганц дарчихаарай. Найдлаа шүү
0

Ширээний теннис

За энэ хүмүүс чинь аймар ширээний теннис тоглодог юм байна шдээ ер нь. Ширээний теннисний бүр хоббитой тэр спортыг хайрладаг байх нь л дээ. Тэгсэн би тэр ширээний теннисний бөмбөгөнд л ёстой их хайртай юм шиг байнаа. Тэр бөмбөг хагарчих гээд ч байгаа юмуу, гүэ ер нь л өөрөө хайртай болохоороо тэр бөмбөгийг учиргүй зөөлхөн цохиж /илж/ тоглодог юм байна л дөө. Тэрнийг хүрээд ирэнгүүт нь цохихоос хайрлаад өнгөрөөчингүүт бүүр хэтрээд алга болчихож байгаа юм чинь. Тэгээл би яахав ХАЙРТАЙ юм болохоороо хойноос нь үхэн хатан гүйгээд л...
Хайраа олсоон би хайраа олсоон
Яг тиймээ би хайраа олсоон
Яахын аргагүй чи миний хайр
Ямхын ч төдий холдолгүй
Яг эндээ байж бай миний дэргэд....

За тэгээд одоо бол бөмбөгөө ээмэр үгүйлж байна өө. Зургийг нь хараад л сууж байна. /Хайртай болохоор ингэдэг юм байна шд/
Миний хайрын зургуудыг хар даа, нээх хөөрхөн нтр хэхэ
За тэгээд ширээний теннис нь их гоё спорт юм байна л даа. Хэзээнээс үүсэж яаж бий болсоныг үнэндээ би мэдэхгүй ээ. Эрдэмтэд хүртэл мэдэхгүй хоорондоо маргалдаад байдаг сурагтай. Тэгээд хааяа нэг хужаа суваг үзэхээр ихэнхдээ оройдоо теннис гардаг шд, мэдэж байгаа биз дээ тэ. Тэгээл нойр хүртэлээ үзэж байгаад унтдаг юм.
Мэдээж ширээний теннисний хамгийн гоё юмнууд нь эргүүлэгтэй миний хайр / бөмбөг/ байгаа юм шдээ. Үүнийг нь "Top Spin" гэж нэрийджээ гэж байгаа. "Top Spin" –ийг хэрхэн хийх, яаж авах гээд бас нарийн зүйлүүд байдаг юм шиг байгаамөө. Над мэтийн ***шинэковууд*** нь төдийлөн мэдэхгүй. Тэхдээ ер нь бол нээх гоё харагддаг бас их хөгжилтэй шд хэхэ. Ингээд "Top Spin" буюу эргүүлэгтэй бөмбөг нь гарж явж байснаа тойроод ороод ирдэг шд, аймар зэвүүн хэхэ. Би лав нэлээн мунгинах юм байна лээ ккк.
Тэгээл тэгээл тэгээл ер нь гоё дөө. Ёстой ГАЛЗУУ бичлэг оруулья, завтай нь хараарай.
Монголд ч гэсэн үүнийг сайн хийдэг хүмүүс нэлээн байдаг гэсэн шөө.

За тэгээд эцэст нь бүр аягүү хоббитой тоглох сонирхолтой хүмүүс нь ийшээ ороод тоглож байгаагаар төсөөлөөд идэвхтэй тоглоцгоогоорой амжилт амжилт.
http://www.mglclub.com/forum1/781841
За тэгээд миний хайрын талаар бас энэ спортын талаар өөр юм мэдмээр байвал дахиад би ч гэсэн сайн мэдэж байгаад пост оруулж болох л юм... ^_^

0 сэтгэгдэлтэй:

Post a Comment

Back to Top