Уйтай байх зүрхийг минь тайтгаруулаад удаан удаан хамт байгаарай хайраа

Зар дээр ганц дарчихаарай. Найдлаа шүү
0

Сорри соруулахгүэ

Би хүн гомдоох, уурлуулахдаа үнэн мэргэжлийн нассс. Ердөө нээх юм бодолгүй тар тур гээл хэлчүүл гялс гомдчих ч юмуу, уурлачихын. Зарим нь гомдсон яасан нь ч мэдэгдэхгүй, гомдцон уу гээд асуухаар яагаачгүэ нтр гэдэг хүмүүс бүр учир нь олдкумаа.

Би уг нь нээх тэгж хүн гомдооё нтр гэсэн ад зэтгэрийн санаатай хүүхэд ч биш л дээ. Тэхдээ л мэдээжийн юман дээр зөрөөд байдаг хүмүүсийг ... юу яах хэрэгтэй.

Өчигдөр манай ангийхан нийлжийгаад нэгнийгээ уйлуулаа хаяцан. Би нэг тиймэрхүү анги хамт олны дундаас "төрөн гарсан" хэрүүл маргаанаас нэлээн холуур баймаар байдынмаа. Гүэ тэр нь ч нээх учиргүй сүртэй зүйл ч байгаагүй л дээ. Тэгснээ л бараг 2 3 4 5 талцуулж аваал хэрэлдчих шахаал байдын. Тиймэрхүү юмнаас бол өөрийгөө дутааж явуулах нь зүйтэй. Хэрвээ надаас асуувал би үнэнээ л боджийгоогоо л хэлнэ л дээ. Асуухгүй бол надад түй ч хамаа байхгү.

Уйлсан хүүхдэд бол юундаа уйлдын нтр гээд сэтгэл засах үг хэлчихмээр л байсан. Дэхдээ өнгөрсөөн одоо. :f

Хэрвээ ангийхан намайг тэгээл муулаад янзүрийн үг шидлээд байвал би тэгж нүдэн дээр нь уйлж муйлах ч гү цус. Шууд л чи дут гэж хэлчээл хаалга саваал гарж явжийгаал, хүн амьтан харжийгаад ганц нэг нулимс унагасан шээг яваад өгнө.

Би хүнээс үг сонсохдоо муу талдаа л даа. Хүнд муусайн үг хэлэхдээ бол сайн талдаа гээ аваа хаячий.

Тэгээд өчигдөрийн муухай хүүхдэд гомдоосон бол сорри гээд хэлчий.http://stat.gogo.mn/blog/1/28701/misheelshiwnee/a518c0ebaf66c648bfb8ad07960525e6_ImSorry090207042645.gif

Өөрт нь уучлаарай гэж хэлж чадку болохоор ингээл уучлуулсан болоод өнгөрчий даа.

Өө нээрээ сорри гэснээс нэг онигоо санаанд орчлоо. Тэрүүгээр дуусгана.

Дэлгүүрээс ундаа аваад гаржийсан хүнтэй мөргөлдчиж. Тэгсэн мөргөсөн хүн нь:
- Сорри гэж нөгөөдөх нь:
- Соруулахгүэ
- Аям сорри
-Амсуулахгүэ :e

0 сэтгэгдэлтэй:

Post a Comment

Back to Top