Уйтай байх зүрхийг минь тайтгаруулаад удаан удаан хамт байгаарай хайраа

Зар дээр ганц дарчихаарай. Найдлаа шүү
0

Амьдралдаа анх удаа хулгана харлаа


Би өнөөдөр хулгана харлаа хө. Амьдралдаа анх удаа шүү дээ. Гөө мөн хөөрхөн бижкэн амьтан байнаа. Бид 2 цонхны наана цаана уулзалдаад өө.. Надруу харахгү цаашаагаа хараад байхаар нь би цонх тогшихгү юу, тэгсэн чинь хэн бээ гээд доод өнгөөр аяархан дугаржийнаа. Би ч танилцья талын цэцэг л гэлээ. Тэгсэн эргэж харжийнаа хө. Тэгээл 2 шүд гаргаж ирээл урдаас хараад зогсоод байсийн. Бодуул инээгээл мэндлээд байсын байналээ л дээ. Тэгээд хулгана маань жо зав муутай. Цагаан сар болкоод, яджийхад гадаа хүйтрээд энд тэндээс юм хум цуглуулаад гэр орноо дулаалж байгаа бололтой байхаар нь би 30 минутын дараа эргээд эндээ уулзья гээд явсан чинь нөгөөх чинь харин мурьчдаг байшд. Би утсаа авчирчийгаад зургий нь аваад та нарт үзүүлий гэж бодсон чинь муу муриач хулганаас болоод чадсангү шд. Яахав ээ гайгүй, дараа тэгжйигаад өст хүн өлийн даваан дээр гэж нэг уулзанаа, ну погоди хулгана.
Ингэхэд хулгана чинь аягүй жижкэн юм байна лээ шд. Харх гэдэг нь тэрийгээ бодуул нэлээн том амьтан байдаг гэнээ. Тэхдээ нэрнээс нь сонсоход л харх гэхээр нэг балээр амьтан харагджийгааз дээ, би күклэдэйн киноноос л харсан л даа. Харин хулгана чинь бол күклэдэйн кинон дээр хоол моол хийж мийгээд нэлээн нэр төр сайтай гэжугаа бас.
Тэгсэн яг амьдрал дээр болохоор бас хоол хийгээчүү гүй ч үү... тийм ээ. Юу ч гэсэн нян тээж өвчин зөөдөг нтр гээл, гурил будаа уутыг нь мэрж ороод идээд байдаг сурагтай шүү. Хөөрхий тэр дэлгүүрийн хүмүүсийн хамаг будаа гурилыг идчүүл яанаа. Яджйихад тэнд чинь эрүүл ахуйч гээд нэг цагаан халаадтай буржигар үстэй бондок эгч нааш цааш гүйгээл байдын. Юу хийгээд бондгоноод байдаг юм бүү мэд л дээ...
Яадаг ч байсан амьдралдаа хулганатай уулзаж үзлээ... гэж
Нээх урт сүүл мүүл ч харагдсангү, нэлээн том чихэтй амьтан байналээ шүү харин..

0 сэтгэгдэлтэй:

Post a Comment

Back to Top