Уйтай байх зүрхийг минь тайтгаруулаад удаан удаан хамт байгаарай хайраа

Зар дээр ганц дарчихаарай. Найдлаа шүү
0

Сонсгол муудаж байгаа юм биш байгаа даа...?

Миний сонсгол муудаж байгаа юм биш байгаа даа? Ойрд за бас нэлээн дээрээс юм даа хүний ярьж байгааг сайн сонсохгүй л байх шиг. Тэхдээ би яг сонсохгүй байна уу? сонсоод ойлгохгүй байна уу гэдгээ бас тодорхой мэдэхгүй л байна. Чих сонсохгүй байгаамуу? Би төвлөрөхгүй болоод тэр үү? Хүн юм ярингуут урдаас нь айн айн гээд байхаар уурлаад байх юм. Гүй ээ уурлахгүй гээд ч яах билээ. Монголоос монгол руу орчуулж хэлж өгдөг найзтай. Тэр байхгүй бол тэгээд будаа болох нь байна шд.

Сая тэр ярианы тэмцээнд ч тэр Алтан хонх болоод асуулт хэлэнгүүт надад ер сонсогдохгүй, монголоос монголруу орчуулуулж ойлгодог хүн чинь солонгосоор бол бүр таг. Төвлөрөхгүй болоод сонссон ч ойлгохгүй байгаан гэхээр бас бишээ. Муу ч гүй тэмцээнд орж байгаа юм чинь хамаг байдгаараа сонсох гээд хичээгээд чадаагүй. Аймар ч юм шиг. Сонсголоо үзүүлж мүзүүлдэг юм билүү? Хаана үзүүлдэг юм бол оо?

Дандаа ком дээр чихэвч зүүгээд сууж байдаг болохоор муудаад байгаам болуу? Гэхдээ гадуур үен залгаагүй чихэвч дүүжлээстэй явдаг хүүхдүүд гайгүй л байх юм байна шд.

Тэгээд сонсгол муудлаа гэхэд би контор тоглож чадахгүй болох нь ээ!!! Ээ бурхан минь??? хаана үзүүлэх вэ?

0 сэтгэгдэлтэй:

Post a Comment

Back to Top